Ako vznikla značka VIF? Aké boli prvotné vízie zakladateľa? Aké úskalia má založenie profesionálneho cyklistického tímu? To a oveľa viac môžete zistiť vo vybraných podcastoch a rozhovoroch so zakladateľom značky VIF, Jakubom Lorencom.
🎙️ Podcast Off The Field:
Ako vznikal prvý profesionálny cyklistický ženský tím u nás, s akými prekážkami sa museli zakladatelia vysporiadať a ako prebiehalo jednanie s partnermi alebo výber pretekárok? Aké prekážky stáli v ceste, aké podmienky majú pretekárky, aké sú špecifiká ženskej cyklistiky a aké ciele si VIF Cycling Team kladie? 🚴
🎙️Podcast Vlastnou cestou:
Jakub sa počas covidu rozhodol zbaliť kufre a odsťahovať sa na Malorku, kde dodnes trávia väčšinu roka. V dnešnom rozhovore zistíte, čo všetko sa dá iba za tri roky vybudovať. Jakub na začiatku pracoval pokojne aj 20 hodín denne, aby svoju firmu posunul na pozíciu tuzemského lídra trhu, ktorého dnes kopírujú aj ostatní výrobcovia.
Chcete vedieť, ako dostať značku do reťazcov typu Decathlon? Ako vybudovať sieť 200 ambasádorov, ktorí značku propagujú bez toho, aby dostávali zaplatené? A ako sa mu podarilo založiť prvý profesionálny ženský cyklistický tím? To všetko a oveľa viac sa dozviete v dnešnom rozhovore
🎙️Podcast Echo Prime of Echo.cz:
Štyri roky stačili, aby česká značka športových okuliarov VIF dosiahla obrat cez 110 miliónov korún. Zakladateľ Jakub Lorenc trafil dieru na trhu a vďaka šikovnému marketingu a efektívnej distribúcii sa mu podarilo obsadiť 55 % digitálneho trhu v kategórii športových okuliarov.
Rozhovor so zakladateľom značky VIF v magazíne Forbes.cz
🎙️Podcast Skip Pay Talks
Na májový rozhovor prijal pozvanie Jakub Lorenc, majiteľ e-shopu Vifsports.cz, ktorý od roku 2021 zásobuje svetový trh športovými okuliarmi pod značkou VIF. Akým výzvam musel čeliť a ako sa mu darí zapájať do spolupráce športovcov sa dozviete v tomto podcaste.