Prečo VIF?

Ako je to všade vo svete, každý líder trhu je skôr či neskôr napodobňovaný a stáva sa inšpiráciou pre malé a začínajúce značky, ktoré skopírujú všetky hlavné benefity, texty, technické parametre, predajné aspekty alebo dokonca aj dizajn daného produktu. Značky, ktoré v rámci výkonnostného marketingu parazitujú na kľúčových slovách danej značky. Praktiky, ktoré majú jediný cieľ – priživiť sa na cudzom úspechu, pretože nie sú schopné vytvoriť nič vlastné. Tak je to aj v prípade značky VIF, ktorá je inšpiráciou pre mnohé lokálne značky rôznych nadšencov. Niet divu, že Oscar Wilde vyhlásil, že "Napodobňovanie je najúprimnejšou formou lichôtky, ktorú priemernosť môže preukázať veľkosti."

Keď sme pred 4 rokmi spustili značku VIF, ako prví sme zaviedli doživotnú záruku na obrúčky, ktorú dnes ponúka takmer každá značka, ktorá predáva okuliare v Česku. Ako prví sme zaviedli predĺženú lehotu 30 dní na vrátenie tovaru. Ako prví sme zaviedli dopravu ZADARMO na všetky produkty.

Sme veľmi radi, že sme inšpiráciou pre ďalšie značky, ale predovšetkým za to, že budujeme úplne nový trh. Trh, ktorý je priateľský k vám – koncovým zákazníkom. Budujeme trh, kde je zákazník na prvom mieste a jeho spokojnosť je kľúčová. Za nás nehovoria okopírované a hlúpe frázy, za nami stoja čísla a desiatky tisíc spokojných zákazníkov, obrat viac ako 100 miliónov korún, spolupráce s nadnárodnými športovými reťazcami, stovky sponzoringov a charitatívnych aktivít a zbierok, ktoré pravidelne podporujeme a financujeme. Na Olympijských hrách v Paríži mala značka VIF 8 ambasádorov, jedného aj na Paralympiáde.

Spoločnosť VIF je hlavným donorom v rámci projektu VIF Future Gen, čo je inovatívny inkubátor zameraný na rozvoj mladých talentovaných športovcov vo veku 10–18 rokov, ktorí dosahujú vynikajúce výkony vo svojich športových disciplínach a predstavujú nádej pre budúcnosť českého športu. Projekt si kladie za cieľ systematicky podporovať ich športový rast a osobný rozvoj, a tým zabezpečiť, aby ich talent dosiahol maximálny potenciál. Cieľom VIF Future Gen je vychovať novú generáciu úspešných českých športovcov, ktorí budú schopní konkurovať na svetovej úrovni, a vytvoriť tak pevný základ pre budúcnosť českého športu. Tento program nebude len o výkonnosti, ale aj o výchove športovcov, ktorí budú inšpiráciou pre ďalšie generácie a dôležitými vzormi v spoločnosti.

Spoločnosť VIF je tiež titulárnym partnerom VIF Cycling Team, prvého čisto ženského profesionálneho cyklistického tímu, ktorý podporuje a rozvíja talent českých pretekárok a ponúka im podmienky svetovej úrovne. Tento unikátny projekt môžete sledovať na Instagrame, Facebooku alebo napríklad v aplikácii Strava. Investíciou presahujúcou 6,5 milióna Kč je tak spoločnosť VIF jedným z hlavných českých donorov v oblasti športu.

Všetky produkty VIF spĺňajú najprísnejšie bezpečnostné štandardy, ktoré sú v súlade s normou EN ISO 12312:1:2022, ktorej testovanie vykonáva renomovaná nadnárodná švajčiarska spoločnosť Société Générale de Surveillance SA (SGS).

Spoločnosť VIF je najlepšie hodnotený predajca slnečných okuliarov na šport v Česku na základe stoviek recenzií na Google:

Spoločnosť VIF získala zlatý certifikát Heuréka na základe tisícov recenzií so 100% spokojnosťou:

  Snímek obrazovky 2024-04-30 v 23.12.01

Okuliare VIF Onenajlepšie a najčastejšie hodnoteným produktom v rámci kategórie športových okuliarov v Českej republike s hodnotením 94 % na základe takmer dvoch stoviek overených hodnotení na Heuréka.cz.

Pre porovnanie, druhé najpredávanejšie okuliare v Česku majú hodnotenie 87 % na základe 18 recenzií. Nezaostáva ani model VIF One Kids a VIF Two, ktoré sú na treťom a štvrtom mieste.

 

 

Všetky produkty VIF nájdete aj na webe Decathlon, Alza.cz a tiež v predaji u európskeho lídra trhu v rámci bežeckých špecializovaných predajní TOP4Running:

 Naša distribučná sieť partnerských predajní aktuálne zahŕňa 27 predajní, kde si okuliare môžete fyzicky vyskúšať a zakúpiť.

Interaktívnu mapu predajní nájdete na blogu TU.

Alebo nás samozrejme môžete sledovať na našom Instagrame s viac ako 30 000 sledovateľmi: